Wednesday, February 16, 2011

Kaizoku Sentai Gokaiger

Assalamualaikum...WBT

Untuk entri kali ni saya keluar sedikit dari skop saya yang selalunya...sebenarnya saya xnak hadkan blog saya kepada satu aspek sahaja jadi di sini saya ingin mengingatkan kembali zaman kecil atau nakal2 saya dengan siri yang kartun yang popular iaitu Flashman @ Kesatria Bajak Hitam @ Kamen Rider @ Power Rangers..

Pada entri kali saya nak memperkenalkan satu siri Super Sentai @ Power Rangers yang terbaru yang ditayangkan di Jepun pada 13/2 yang lalu.. Siri ini diberi nama Kaizoku Sentai Gokaiger. Dimana siri ini adalah siri yang ke 35 dari seri Super Sentai. 

Tema ini adalah berdasarkan lanun dari angkasa lepas yang mengembara ke 34 dunia super sentai yang sebelum nya termasuk la Flashman,Maskman dan Jetman yang pernah ditayangkan di Malaysia satu ketika dahulu.

Apa yang menarik di sini adalah Kaizoku Sentai Gokaiger boleh berubah ke semua Sentai @ Power Rangers terdahulu untuk melawan raksasa yang dikenali sebagai Zangyack.Itulah penarik untuk sesiapa yang mahu kembali mengenang zaman kecil2 dahulu series ini adalah amat berbaloi untuk dilihat.
Sedikit Preview tentang series Kaizoku Sentai Gokaiger

Poster Siri Gokaiger


No comments:

Post a Comment